min blöjvänn & jag




har haft huset för mig själv sen i torsdags.. så jag och linn har väl vänt uppochner på det vid det här laget (: hehehe. det är inte många timmar jag och linn har varit ifrån varandra sen ganska exakt en vecka tillbaka. vi härjar tillsammans, äter, ser på film, spelar tvspel.. vi jobbar också tillsammans! knappt så vi går på toa utan varandra. hahaha :]








och nu är det tre arbetsdagar kvar, sen åker jag till turkiet.. så klart det också med linn ;) och linns mamma såklart som är snäll och bjuder oss på den resan.



kanske skulle göra mat. sen städa och börja packa lite smått?
men det är söndag, och då går det mesta segt







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentera mEra:

Trackback
RSS 2.0