moon's day



tillbaks i torsby och till arbetet! saknar redan världens bästa (ses om månad ) och har ingen lust alls att jobba egentligen. men bara 7 arbetsdagar kvar nu, sen drar jag till turkiet i två veckor (: kanske borde leta reda på passet?





igår lovade jag mig själv att försöka vara så positiv som möjligt. den resan började inte så bra :) hahaha.. maritas cdspelare i bilen vägrade att spotta ut en skiva med "de 12 deppigaste låtarna i historien". vi bytte snabbt över till radion, där det bara blev värre, hur det var möjligt har jag ingen aning om? tillslut funkar bara en radiokanal och vi hade inte så mycket att välja på.
t-y-p-i-s-k-t






åhåå, katta e blöt







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentera mEra:

Trackback
RSS 2.0