happy easter



har haft två stycken nattgäster inatt. inte bara andreas, utan också arne. tv motors har gått på teven ifrån att vi gick och la oss, tills kl sju imorse? högt ljud var det också.. så kände mig lite smått förstörd när jag väl gick upp.



vid frukost fick jag samtal av min kära kattlåda som ville komma på besök. så har umgåtts med henne några timmar.. vi typ, letade efter andreas pass som han hade lyckats slarva bort. så dags att börja tänka på det en timma innan han ska åka. :) jag hittade det iallafall.. han har tur som har mig ;)






solen skiner skönt idag


det blir sol, invänta att guddla ska komma, så får vi se sen om
kanske carro & henrik också kommer för lite grill och mys.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentera mEra:

Trackback
RSS 2.0