detta land är av regn o en pöl


jag hatar alla dessa ständiga val som man måste ta i livet! ibland önskar jag att det alltid fanns någon vid min sida 24/7 som kunde ta dem åt mig. jag har aldrig någonsin riktigt gillat att välja, för väljer man nåt man riktigt gillar brukar det oftast alltid få konsekvenser med sig. väljer man det som inte känns rätt, blir det ju inte heller.. bra?



jag o A har diskuterat väldigt mycket runt att eventuellt prova o flytta på oss, till Bergen. Något säger mig att jag vill, och att jag ser fram emot det.. för det är väl alltid värt att försöka? Samtidigt... så regnar det ju väldigt mycket där.. he he nejrå, men det känns som om något håller mig tillbaka. men det är väl inte så konstigt att jag blir skrämd att flytta 70 mil bort, hemifrån mitt lilla hus på prärien, där allt känns tryggt.. till ett ställe som ligger såpass långt bort, där allt är stort och jag inte känner någon. får försöka tänka att det inte är så långt bort tidsmässigt...
allt löser sig för snälla flickor! :)






Kommentarer
Postat av: Marita

Om det blir för tråkigt i Bergen så får du ju bara flyga till Trondheim ibland o besöka mig då ;D

2011-04-11 @ 16:10:21
Postat av: johannski

Du ska allt få besöka mej också! =)

2011-04-11 @ 21:11:36
URL: http://yoohaanna.blogg.se/
Postat av: Marita

Yes! Annars får vi møtas på midten ; )

2011-04-13 @ 22:00:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentera mEra:

Trackback
RSS 2.0