kött fi fan


igår eftermiddag fick jag marita aka guddla på besök, mucho skoj! därför korkade vi upp vinflaskorna och hoppade i klackarna för att sedan köra på en utgång, i torsby... förutom allt drama & prat, så hade jag en asbra kväll! :) tror dock att det blev lite för många tequila för maritas del som inte alls har mått något bra på förmiddagen.. men efter frukost, isglass & många timmar i solen så blev det bra igen :)








nu ska jag, lite brunare, göra mig lite fräääschare!
sen blir det upp till elin ensväng på "avskedsträff",
eftersom hon har fått för sig att flytta till gotland.



p u s s


Kommentarer
Postat av: Marita

mucho skoj ja! nästan gång blir det noll tequila! hahha

2011-04-17 @ 20:30:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentera mEra:

Trackback
RSS 2.0